Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 23, 2012
Image Size
228 KB
Resolution
700×1500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
238 (1 today)
Favourites
17 (who?)
Comments
42
×
This is silly by Pharos-Chan This is silly by Pharos-Chan
There's only one other person here on deviantArt who knows the true identity of that strange woman is.
/shot


AND UHHH... DIANA, MAYBE THIS IS WHY ALLEN USED TO RUN AWAY FROM YOU
/SHOT

(YEAH HER NAME IS DIANA. /shot)


ANYWAY
I should go to bed now
I got home late, then watched some TV with my parents
and then drew this quickly
SO NAIGHTTTT


Art + Characters (c) Pharos-Chan
Add a Comment:
 
:iconmizu-chan905:
mizu-chan905 Featured By Owner Feb 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
IS THAT LEGIT ALLEN
Reply
:iconpharos-chan:
Pharos-Chan Featured By Owner Feb 29, 2012  Student General Artist
WHAT DO YOU MEAN?


AND WHERE HAVE YOU BEEN? /shot
Reply
:iconmizu-chan905:
mizu-chan905 Featured By Owner Feb 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
HE'S ACTUALLY MAKING AN EXPRESSION

I've been engrossed in reading the hunger games series so I haven't been checking my computer >u>
Reply
:iconpharos-chan:
Pharos-Chan Featured By Owner Feb 29, 2012  Student General Artist
LOL
THAT HAPPENS SOMETIMES
OCCASIONALLY HE'S NOT MAKING THAT ANNOYED FACE HE USUALLY DOES
/shot

OIC~
one of my irl frands said it was really good >8D
I'M GUESSING YOU LEIK EET?~
Reply
:iconmizu-chan905:
mizu-chan905 Featured By Owner Feb 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
GOSH AND HIS HAIR AND
HE'S SO PRETTY :"D

Yesss! It's one of those books that you can't put down D:

by the way, you know of the songs on the Wicked soundtrack?
Reply
:iconpharos-chan:
Pharos-Chan Featured By Owner Feb 29, 2012  Student General Artist
LOL
I'M GLAD YOU TE GUSTA
/shot


>8D Maybe I'll just have to read it

O: aww nope; and you'd think I would
since I live near the city
that has had that play
going for quite some time
/shot
Reply
:iconmizu-chan905:
mizu-chan905 Featured By Owner Feb 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
YES ME GUSTA VERY MUCH

You should, if you have time:D

Oh okay so there's this one really good song called popular [link]
and here's the homestuck parody :") [link]
Reply
:iconpharos-chan:
Pharos-Chan Featured By Owner Feb 29, 2012  Student General Artist
LOL
GOOD
/shot

Meybeh I will >8DDD

omg dfgdfs
/listens
Reply
(1 Reply)
:iconfeargarden027:
FearGarden027 Featured By Owner Feb 24, 2012  Student Artist
THIS IS JUST.
LOL.
Reply
:iconpharos-chan:
Pharos-Chan Featured By Owner Feb 24, 2012  Student General Artist
|DDDDDD
Reply
Add a Comment: